maandag 29 september 2014

Match the Sketch No 039

Gisteren eindelijk weer eens even zitten knutselen, kwam er steeds maar niet van. Gelukkig heb ik het toch weer voor elkaar gekregen. De uitdaging is weer een Sketch en wel deze....
http://matchthesketch.blogspot.nl/2014/09/mts-sketch-039-give-it-try.html
Nu mis ik wel de cirkel dies en ponsen, dus creatief met andere materialen die rond zijn. De ronding achter het huis is gestempeld met de Festival of Trees, geponst met de bijhorende pons en kleiner gemaakt door de boom nogmaals in de pons te leggen, daarna de steel eraf geknipt. Dit 5 keer gedaan en ze aan elkaar verbonden.



Ik hoop dat ook deze kaart weer in de smaak valt. Laat het gerust weten in een opmerking hieronder. Wil je niets meer missen van wat ik doe, wordt dan lid van mijn blog. Dit is geheel gratis en vrijblijvend.


Tot het volgende blogbericht,
Groetjes

2 opmerkingen: